Antalya ve ilçelerine ücretsiz teslimat ve kurulum

Alışveriş

Bosch Yetkili Satıcı olduğunuzu nasıl teyit edebilirim?

4446333 numaralı Bosch Çağrı Merkezi veya Bosch-Home internet sayfasından 7000101010 bayi kodu ile teyit edebilirsiniz.

Neden üye olmalıyım?

Kampanya, indirim ve duyurulari önceden ögrenebilirsiniz. Hesabiniza giris yaptiginizda sadece size özel hazirlanmis olan kampanyalari görebilirsiniz. Begendiginiz ürünleri istediginiz özelliklere göre hizlica filtreleyip sepetinize ekleyebilirsiniz. Siparislerinizin durumu hakkinda bilgi edinebilirsiniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Ürünleri sepete ekledikten sonra ilgili bölümleri doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Ürün garanti süreleri nedir?

BOSCH buzdolabı, derin dondurucu, fırın, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi 3 yıl Bosch Servis Garantisi, çamaşır makineleri 10 yıl motor garantisi, bulaşık makineleri 10 yıl iç paslanmazlık garantisi

BOSCH mikrodalga fırın, midi fırın, su sebili, ani su ısıtıcı, termosifon, ocak, davlumbaz, aspiratör 2 yıl Bosch Servis Garantisi

BOSCH küçük ev aletleri 2 yıl Bosch Servis Garantisi, elektrikli süpürgeler 10 yıl motor garantisi, belirtilen blender modelleri 5 yıl motor garantisi

BOSCH klimalar 3 yıl Bosch Servis Garantisi

Blaupunkt televizyonlar 3 yıl ELS Servis Garantisi

Philips Televizyonlar 2 yıl Philips Servis Garantisi

Teslimat nasıl ve ne kadar sürede yapılıyor?

Buzdolabı, çamaşır makinesi, derin dondurucu, fırın, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, mikrodalga fırın, midi fırın, davlumbaz, aspiratör, ocak, ani su ısıtıcı, su sebili ürünleri için;

  1. Alanya ve Gazipaşa bölgesi için 24 saat içinde Bosch Servis tarafında teslim edilmektedir
  2. Diğer bölgeler için teslimat süresi 7-15 gün içinde fabrikadan lojistik firması tarafından teslim edilmektedir (COVID-19 sebebiyle bu seçenekte belirtilen süre uzayabilmektedir).

Küçük ev aletleri için Türkiye’nin her yerine gönderim yapılabilmektedir. Kargo yoğunluğuna göre teslimat süresi 3-5 iş günüdür.

Ürün arızası veya diğer konularla ilgili nasıl irtibat kurabilirim?
  • 4446333 Bosch Çağrı Merkezi ile irtibata geçebilirsiniz
  • Bosch-Home internet sayfasından kayıt oluşturabilirsiniz
  • 05559901929 numaralı Whatsapp destek hattımızı arayabilir, mesaj gönderebilirsiniz
  • e-magaza@yamanticaret.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz
  • Sayfamızın iletişim bölümünden mesaj gönderebilirsiniz
Ürünümü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
  • Ürün ambalajının darbesiz ve hasarsız oldugundan emin olmalı, eğer herhangi bir darbe ya da hasar var ise ürünü teslim almayarak tutanak tutturun. Bu durumu 05559901929 numaralı destek hattımıza ulaşarak bildirin.

Ödeme

Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

Paylaşılan banka IBAN numaralarımıza EFT/Havale transferi ile ödeme yapabilirsiniz. Ayrıca kredi kartlarına taksit veya tek çekim ödeme seçenekleri ile alışveriş yapabilirsiniz.

Çevrimiçi alışveriş yapmak güvenli mi?

Tüm Banka ve Kredi kartı işlemlerinde 256 SSL ve 3D secure güvenlik kodu yöntemlerini kullanmaktayız. Ayrıca şirketimize ait banka hesaplarımıza Havale / EFT olarak da ödeme işleminizi güvenle yapabilirsiniz.

Sipariş ve İadeler

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Küçük ev aletleri haricindeki ürünler için ürünü teslim almadan önce iptal işlemi gerçekleştirilebilir. Teslim alınan ürünler “iade koşulları” devreye girmektedir.

Küçük ev aletleri için kargoya verilmeden önce iptal işlemi gerçekleştirilebilir, kargolama işlemi yapıldıysa “iade koşulları” devreye girmektedir.

Değişim yapılabilir mi?

Ambalajı açılmamış ürünler için e-magaza@yamanticaret.com.tr adresine talebinizi ilettiğiniz taktirde değişim süreci başlayacaktır.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Ambalaji/paketi açilmamis/kullanilmamis ürünlerinizi teslim aldiginiz veya siparisi verdiginiz tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai sart ödemeksizin sözlesmeden cayarak iade edebilirsiniz.
Iade edilmek istenen ürün, Ev aletleri ürünlerinde (Elektrikli süpürge, ütü, mutfak aletleri, hava temizleme cihazlari ve kahve makineleri vb.) satin alindigi andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda ambalaji/paketi açilmamis ve ürün kullanilmamis ise iade edilebilir.
Ürünün hijyenikligini ve tekrar satilabilirliginin korunmasi gerekmektedir. Bu nedenle herhangi bir sekilde ürün ambalaji hasarli ürünleri, ambalaji açilmis, kullanilmis, tahrip olmus ve benzeri durumlarda ürünleri iade alamamaktayiz.
Ürününüzde bir ariza oldugunu düsünüyorsaniz, Arizali ürünler için yetkili servis taleplerinizi ilgili markanin müsteri hizmetlerine bildirmeniz gerekmektedir. faturaniz ve garanti belgenizle birlikte size en yakin yetkili servisine götürebilirsiniz. Memnuniyetle ilgili kontrolleri yapilacaktir. Iade Kosullari bölümünden hangi kosullarda iade gerçeklestirilebilecegini inceleyebilirsiniz. Iade sürecini baslatmak için web sitemiz üzerinden iade talebinizi olusturmaniz gerekmektedir. Iade taleplerinizle ilgili olarak bilgi almak için e-magaza@yamanticaret.com.tr adresine mail atabilirsiniz.

 

İade ettiğim siparişimin ücretini ne zaman geri alabilirim?

İade sürecine uygun ürünlerin ücreti, ürün bize ulaştıktan ve de kontrolü yapıldıktan sonra ödeme yönteminize göre 3-10 is günü içerisinde size geri ödenir.

İadelerde kargo ücreti kime aittir?

yamanticaret.com.tr üzerinden iade talebinizi oluşturduğunuz ve de anlaşmalı kargo şirketimiz ile gönderimini yaptığınız iadelerde kargo bedeli tarafımıza aittir. Web sitemizden iade sürecinin başlatılması dışında, yamanticaret.com.tr yetkililerinin bilgisi olmadan yapılan iadeler kabul edilmez ve ürün tarafınıza geri gönderilir. İade süreci ile ilgili aklınıza takılan sorular için e-magaza@yamanticaret.com.tr adresine mail atabilirsiniz.

Yazışmayı Başlat
Yazışmayı Başlat
Merhaba. Size nasıl yardımcı olabiliriz?